sobota 13. apríla 2013

Začneme úplne od začiatku

Ako viete, teraz som pridávala knihy len tak. No teraz, to bude mať určitú postupnosť. V mojej izbe sa nachádza presne 5 plných políčok s knihami (som to ale ja dobrá, keď ich mám tak roztriedené)
1. Knihy, ktoré neviem spustiť z očí - Majú tú poličku, kde vždy pridávam nové knihy a sú tam knihy, ktoré proste milujem.
2. Knihy, pri ktorých sa dobre relaxuje a nevadí mi ich čítať dookola
3. Knihy, ktoré ma prestali baviť a nikdy som ich nedočítala
4. Staré knihy alá knihy z môjho detsva
5. E-book

No a keď vravím, že začneme od začiatku, nemyslím tým knihy typu: Rozprávky o kohútikovi a sliepočke. Haha! To vážne nie... Len chcem, aby keď začnem jednu sériu, tak nech ju aj dokončím a potom pôjdem na ďalšie. No a všetky poličky budem striedať. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára