sobota 20. apríla 2013

Upírske denníky + osobitý názor na 1. časť Prebudenie - L. J. Smith

Obľúbené dievča na škole...
Tajomný chlapec...
Môže z toho vzniknúť láska?

Elena je úžasné dievča, ktoré každý miluje. A zrazu sa ku nim do mestečka prisťahuje Stefan - no a on sa od nej snaží držať ďalej. Irituje ju to, lenže jeden deň sa všetko zmení. Môžu sa títo dvaja milovať, aj cez to, že Stefan je upír?

Originálny názov: The Vampire Diares: The Awakening
Spisovateľ: L. J. Smith
Rok vydania: 1991 (dávno, ne?, SVK - 2009)
Vydavateľstvo: Fragment
Strany: 231

Kniha v mojich očiach:
Áno, super kniha. Presne taká, aká sa mi páči - romantika a pri tom fantasy. Ako prvá časť ma navnadila kúpiť si ďalšie. Nevedela som sa odtrhnúť a stále si kupovala nové, pretože to bolo úžasné. Spisovateľka našla moju srdcovku.  A potom... Problém je, že čím ďalej, tým ma TVD menej bavilo. Čakala som niečo lepšie. Prebudenie je úžasné a odporúčam, ale ja mám doma iba po 6 a tá 6 ma už aj tak nudila. Keď tam pridali ešte Elenu ako ducha, no hrôza! Proste ma to prestalo baviť. Prvých 5 častí je super. Ostatné sa mi už nepáčia.Takže ak mám ohodnotiť túto knihu - Prebudenie - tak úžasná. Ale ak mám ohodnotiť celé TVD, tak by to malo len tak-tak tri hviezdičky. :)
Postavy:
Elena - od začiatku som si myslela, že bude namyslená, ale náhodou - úplne zmenila moje predstavy o obľúbených žiakoch/žiačkách.
Stefan - no páčil sa mi od začiatku. A keď sa ukázalo, že je upír... Jeej!
Damon - neviem prečo, ale páčil a páči sa mi viac ako Stefan.

Čo by ste mali vedieť:
Žáner: fantasy/romantika
Pokračovanie:
Film: je na to seriál, ale je o úplne niečom inom. Mne osobne sa seriál nepáči a najmä to, ako zmenili to meno: Elena je predsa Elena a nie Elina!!!

Názor na:
...obálku: Je zaujímavá a vie človeka navnadiť.
...tému: No ešte som nevidela nič podobné a spisovateľka stvorila niečo, na čo mnoho ľudí che pokračovanie. Jediný problém je, že akonáhle vznikol seriál, tak si všetci pod názvom "Upírske denníky" alebo "The Vampire Diares" predstavia jeho, aj keď najprv vznikla kniha.
...štýl písania: zaujímavý... Vie celkom vtiahnuť do deja.
...celú sériu TVD: no, ako som vravela - od začiatku zaujímavé -, ale časom akoby spisovateľka stratila inšpiráciu a všetko sa poprekrúcalo.

(Hodnotím len 1. časť)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára