nedeľa 14. apríla 2013

Princezná Pia - Thomas Brezina

Jeden splnený sen, stať sa princeznou...
Jeden ozajstný princ - Alessandro...
Avšak Piu, niekto prenasleduje...
Opakuje sa minulosť? Stane sa jej to, čo sa stalo Philippe?

Pia je obyčajné dievča, ktoré ide na jazykový letný pobyt do Londýna. Avšak stačí jeden jediný okamih a ona sa už pozná s princom Alessandrom. Začne byť úplne zmätená... Čo Ted, ktorý ju čaká doma? Je naozaj zamilovaná do Alessandra? Nie sú to však len jediné problémy. Piu totiž niekto prenasleduje...

Originálny názov: Pia Princess
Spisovateľ: Thomas Brezina
Rok vydania: 2007 (SVK 2009)
Prekladateľ: Martina Vankúšová
Vydavateľstvo: Fragment (moje, moje, moje NAJ)
Strany: 346 (ale zdá sa vám, že rozhodne viac)

Kniha v mojich očiach:
No zaujal ma obal. Tie oči, tá postava... Proste zaujímavé. Potom som si prečítala o čom to je a úplne ma to vtiahlo. Lenže sklamala som sa. Nie úplne, to samozrejme! Kniha bola celkom dobrá, ale neviem či som zle čítala, alebo mi to uniklo - do teraz neviem, kto je ten, kto ju prenasleduje. Navyše v niektorých pasážach som musela preskakovať odstavce, pretože ma nudili.
Príbeh to bol zaujímavý. Nápad rovnako. Alessandro bol roztomilý.
Postavy:
Pia - hrozne sa nad sebou zamýšľala. Všetko preberala a tak. No, ale bola presne ten typ, čo sa do príbehu hodil.
Alessandro - moje nervy! Ja som sa asi zamilovala... :D
Pán Neznámy - podľa mňa psychopat.

Čo by ste mali vedieť:
Žáner: romantika a pri tom záhada...
Pokračovanie: Nie je...
Som asi príliš naivná, ale keď som to čítala prvý krát, tak som sa v niektorých pasážach aj celkom bála. Haha!

Spisovateľ:
 Princezná pia je už jeho 450. dielo. Podľa Thomasa nie je vôbec zvláštne, že toľko píše. Jeho pracovný deň začína o deviatej a končí sa o siedmej večer. Nápady zbiera počas dlhých prechádzok. Býva vo Viedni a značnú časť roka trávi v Londýne. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára