sobota 8. júna 2013

Mesto popola (Nástroje smrteľníkov 2#) - Cassandra Clare


Láska, ktorá by nemala byť...
Nenávisť, ktorá by nemala byť...
V svete, ktorý by nemal existovať.

Čítané v CZE
Clary a Jace sú neustále medzi sebou ako struna. Boja sa citov k sebe a ešte k tomu sa musia venovať aj Valentýnovi. Navyše so Simonom je zrazu všetko zložitejšie. A tak sa všetko znovu obracia naruby. A keď do toho vpadne ešte aj inkvizítorka, tak je všetko na zbláznenie. Jace je obvinený zo spolupráce s Valentýnom a obaja v sebe nachádzajú dary, aké nikdy nevideli. 

Originálny názov: City of Ashes
Názov v češtine: Město z popela
Názov v slovenčine: Mesto popola
Autor: Cassandra Clare
Rok vydania originálu: 2008
Rok vydania v česku: 2010
Strany: 362 strán
Vydavateľstvo: Slovart
čo by ste mali vedieť:
žáner: romantika/fantasy
pokračovanie:
film: pripravuje sa

Takže veľmi si ten začiatok nepamätám, ale zvyšok som zhltla  naraz. A  musím uznať, Cassandra vie vytvoriť knihu, ktorá je zaujímavá, ale hneď zabudnete o čom bola. Včera som ju dočítala a síce viem, že som už mala dávno (proste nebol čas a túžba), tak mi proste akosi nebola po chuti. Áno, bola zaujímavá, napínavá, romantická, ale podľa mňa trochu preťažená tým vzťahom Jace a Clary. Nie, že by sa mi to nepáčilo, príbeh bol dokonalý, ale proste sa mi nepáčilo, ako sa zdržovali...
A keďže akurát čítam 3 diel, tak sa mi to trochu aj pletie. No aj tak... Možno sa snažím sústrediť na to horšie. Takže táto kniha nebola až tak dokonalá ako tá prvá a najmä ten Alek s Krasomilom. OMG!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára