sobota 13. apríla 2013

Vysvetlenie


Pre tých, ktorý by sa pýtali čo tak zrazu recenzie? Povedala som si, že bibliofil ako ja by mohol ostatným ľuďom poskytnúť svoje znalosti a posnažiť sa zapadnúť do ÚSB - ale to je až budúcnosť. Neviem síce, koľko ľudí sem bude chodiť, ale zvyknete si, že tu budú pravidelne prispievať recenzie, sem tam aj niečo iné. Rozhodne ma zaujíma či sa to bude páčiť.

No a ako budem tie recenzie robiť? No keď ste už nejakú videli, tak ste si všimli, že je tam obsah, ktorý napíšem ja a nestiahnem ho z internetu, alebo neprepíšem. Bude tam aj taká menšia upútavka s takými troma štyrmi vetami. Potom originálny názov, spisovateľ a tak podobne. Niekde môžete nájsť aj moje menšie poznámky, pred ktoré napíšem: Kto nechce vedieť veľa, preskočte na Kniha v mojich očiach. Je to len tak výťah dôležitých vecí, ale prezrádzam v ňom celkom veľa. Potom sa tam nachádza nejaké to moje zhodnotenie, niečo o postavách, žáner, či to má pokračovania a niečo o spisovateľovi/ke. Môže sa tam objaviť aj moje hodnotenie a tak.

Hviezdičky:
5 - Výborná kniha, dobre sa čítala, nemám námietky.
4 - Výborná kniha, dobre sa čítala, ale niečo tam krývalo
3 - Dobrá kniha, ale mala pár problémov
2 - Priemerná kniha
1 - Kniha sa mi nepáčila a nedočítala som ju 


TNYT - The New York Times

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára