nedeľa 14. apríla 2013

Dotyk anjela - Thomas Brezina

Tajomná romanca plná romantiky a nevyriešených problémov...
Matt M nie je mŕtvy a Amy to vie...

Dotyk anjela je kniha, z ktorej nebudete chcieť spustiť oči. 
Amy je obyčajné dievča zamilované do speváka Matta M. Lenže keď ho konečne stretne a uvedomí si, že ani zďaleka nie je taký, za akého ho považovala, tak už jej až tak príťažlivý nepripadá. Akoby náhodou presne v ten deň, tesne po tom, čo ho stretla, mal Matt M nehodu. A Amy zrazu vidí anjela s čiernymi krídlami v rifliach. Môže ho ešte zachrániť?

Originálny názov: Amy Angel
Spisovateľ: Thomas Brezina
Rok vydania: 2007 (SVK 2008)
Prekladateľ: Martina Vankúšová
Vydavateľstvo: Fragment (raz tam chcem vydať svoju knihu, haha!)
Strany: 351 strán plných krásneho príbehu
 
     Kniha v mojich očiach
     Amy a Matt M. Tak veľmi som chcela byť na jej mieste. Moje nervy! Tú knihu som čítala 2x za sebou a potom som ju čítala ešte asi 10x. Proste je to kniha, plná prekvapení. Je to hrozne vzrušujúce. Navyše romantické. Keď si predstavíte anjela s čiernymi krídlami a v rifliach. No moje nervy! Krása... Ja neviem či som tak naivná, ale kniha sa mi hrozne páčila.
     Postavy:
     Amy - jejé... Chcem byť ňou!
     Matt - roztomilý aj keď od začiatku trochu drsný a myslela som si, že ho budem nenávidieť. A nakoniec? Milujem ho, haha!
     Robert Dalter - podľa mňa hrozný debil. Ale staral sa o Matta...
     Tanja - hehe, fajn dievča. Celkom...

    Koniec príbehu:
    "Mohli by ste nám povedať viac?"
    "Matt spieva..." Robert Dalter sa odmlčal, akoby všetkému ešte stále nemohol uveriť. "Spieva... Amy..."
    "Čože?!" vyhŕkla do telefónu Tanja.
     "Amy Angel!"
     Prekvapivý koniec ale krásny. Aj ja chcem aby mi tak niekto spieval. Haha! Sharon Angel... :P
    Čo by ste mali vedieť:
    Žáner: romantické/záhadné/hudobné
    Pokračovanie: xxx
    Ak ste aspoň trochu ako ja, tak ju nepustíte z ruky.
    Spisovateľ:
    Narodil sa v roku 1963 vo Viedni a je jedným z najúspešnejších autorov kníh pre mládež píšucích  po nemecky. V Číne sú jeho knihy na prvých miestach rebríčkov najpredávanejších kníh. Ako mnohé zo svojich kníh aj Dotyk Anjela napísal v Londýne. Život v najväčšom meste Európy, jeho atmosféra a všetko možné mu ponúkajú stále nové inšpirácie. 
   Písanie je pre Thomasa najväčším dobrodružstvom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára