piatok 3. mája 2013

Navždy (Nesmrteľní 1#) - Alyson Noel

Vstúpte do očarujúceho 
neznámeho sveta, v ktorom pravá
láska nikdy neumiera.

Ever je divná - podľa všetkého. Vidí aury ľudí, počuje myšlienky, po jedinom dotyku vidí celé životné príbehy... A myslí si to sama, až do vtedy, kým nepríde tajomný Damen August, ktorý jej zmení život. Ale na Ever číhajú nebezpečenstvá a jej život je v ohrození - ako sa s tým vysporiada?

Originálny názov: The Immortals: Evermore
Slovenský názov: Nesmrteľní: Navždy
Autor: Alyson Noel (e s dvoma bodkami :D)
Rok vydania originálu: 2010
Rok vydania na Slovensku: ľ010
Strany: 318
Vydavateľstvo: Slovart
Séria: Nesmrteľní 1# (aj vy ste si všimli, že vždy čítam nejakú sériu?)

Čo by ste mali vedieť:
Žáner:  Fantasy/nesmrteľná romantika
Pokračovanie: má zatiaľ 5 ďalších častí
Film: Zatiaľ sa nechystá

Kniha v mojich očiach:
Túto knihu som čítala ešte keď sa ocitla prvýkrát na pultoch kníhkupectiev. Ani neviem prečo ma tak zaujala, pretože je to jedna z tých obyčajných anglických kníh točiacich sa okolo nesmrteľnej lásky, smrti a čítaniu myšlienok. Ale proste som si ju kúpila a navyše vtedy ešte tak neboli propagované tieto "žánre".
„Rozchá...Rozchádzaš sa so mnou?“
Ale ako vravím, v dnešnom svete to nie je nič nové. O pár rokov sa ale kto vie - objaví niečo úplne iné. No aj tak: príbeh je zaujímavý. Všetko tam okolo jej priateľov - Haven a Miles a vôbec. Teda, je to jedna z kníh, ku ktorým naozaj neviem čo povedať.
Snáď iba to, že väčšina ľudí sa sťažuje na písanie autorky - na jej štýl prítomného času. Podľa mňa sa však len snažia nájsť nejakú chybu. Neviem, možno by sa do tejto knihy naozaj hodil tretí čas - ale ja som sa do knihy začítala, takže som ani nevnímala akým štýlom je to napísané.

Môj názor na...
...obálku: Hm, hm, hm... Mám rada obálky, kde je tvár - ale nie celá aby som si ju mohla predstaviť a aby mi ju obálkari nezkazili. Na tejto obálke možno vidíte moje obľúbené - temno a svetlo -, ale možno vás tak ani nezaujme akoby mala. Nevravím, že je zlá - má čosi do seba. Ale keby som ju videla v kníhkupectve, tak by som si ju asi podľa nej nevyberala.
...tému: ako vravím, v dnešnej dobre trochu okukaná. Ale kniha vyšla roku 2010, takže vtedy to ešte celkom šlo. Páčilo sa mi, ale že nebola vyslovený mediátor a že nebola ani upír. Takže tak...
...štýl písania:  No comment.

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára