utorok 30. apríla 2013

Nebezpečné putá (Akadémia temna 2) - Gabriella Poole



New York...
Starý nepriateľ sa vracia...
Cassie Bellová už nie je v bezpečí...

Darkova akadémia sa presťahovala do New Yorku a Cassie je už iná. Už nepatrí medzi normálnych študentov a už nie je obyčajná štipendistka. Cassie Bellovú museli Vyvolení (síce nie s veľkou radosťou) privítať medzi sebou. No starí nepriateľ je späť a Cassie je zdeprimovaná vlastnou túžbou. Túžbou po krvi, ktorú nevie ovládať. A s Randžitom nie je všetko v poriadku. Ako sa z toľkých problémov má Cassie dostať?

Originálny názov: Darke Academy 2 - Blood ties
Slovenský názov: Akadémia temna -Nebezpečné putá
Autor: Gabriella Poole
Rok vydania originálu: 2010
Rok vydania na Slovensku: 2012
Strany: 271
Vydavateľstvo: Fragment
Séria: Akadémia temna 2#
Čo by ste mali vedieť:
Žáner: romantika/fantasy
Pokračovanie:
Film: nechystá sa
Kniha v mojich očiach:
Dosť ma irituje to, že všetky romantické scény dospeli ku tomu istému. Neznášam, keď proste hlavné postavy nemôžu byť spolu a tak podobne. A v tejto knihe mi to vyznelo tak trochu nepozorne, pretože sa Gabriella P. snažila vyjadriť to a to a proste úplne zabudla, že to môže vyzerať úplne inak, než to napísala. Nepáči sa mi, že Randžiť a Cassie... No a všetko to okolo.
Estelle mi pripomína knihu Hostiteľ od Mayerovej. A v podstate ide o to isté - do tela vnikne nejaká duša. Estelle mi však v tejto knihe celkom dobre sadla.Obyčajne to tak nefunguje, pretože Hostiteľ od Stephenie ma tiež nudil. Ale v tejto knihe to bolo vážne fajn - také oživenie nudného deju.

„A ostatní sú tu len na chrumkanie?“
Mohla by som povedať, že je tam pokus o humor. Ale nepodarený humor.

Viac nemám čo povedať.

Môj názor na...
...obálku: Vyzerá celkom dobre.
...tému: No comment.
...štýl písania: No comment.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára