utorok 7. mája 2013

Erebos - Ursula Poznanski

Triler, pri ktorom vám v žilách tuhne krv...
Erebos je počítačová hra s prísnymi pravidlami. Toho, kto ich poruší, čaká krutý trest alebo... smrť.
Vitajte pri hre, ktorá zabíja.
S Colinom sa niečo deje a to si Nick všíma už dosť dlhú dobu. Nechodí na tréningy, v škole napol spí a nerozpráva sa s ním - dokonca sa začal baviť s manekýnmi. Po škole putuje akýsi divný balíček a Nick má podozrenie, že Colin má s ním niečo spoločné. A potom sa balíček dostane až k nemu. Rovnako ako ostatní, je na hre závislý. Až kým mu nedôjde, že hra má nejaký účel.
Originálny názov: Erebos
Názov v slovenčine: Erebos
Autor: Ursula Poznanski
Rok vydania originálnu: 2010
Rok vydania na Slovensku: 2011
Strany: 327 strán trileru, z ktorého nebudete môcť spustiť oči
Vydavateľstvo: Fragment


 Čo by ste mali vedieť:
Žáner: romantika/sci-fi/triler/záhadné
Pokračovanie: je to super... Teda, konečne kniha ktorú čítam a nemá pokračovanie - haha!
Film: chystá sa - oh! Tak na toto sa teším... Neviem si predstaviť knihu sfilmovanú, ale bude to určite paráda.

Takže začalo to tým, že som videla knihu vo výbere z fragmentu. Pozerala som a čítala o čom to je a vravím si - určite sa bude páčiť bratovi, ktorý je závislý na PC Games. Ale hneď ako ju dočítal (čo mu netrvalo ani deň), vbehol do mojej izby a pýta sa, či som ju už prečítala. Kukám na neho... Čo? A on, že je to najlepšia kniha akú čítal, že si ju musím prečítať. No tak som sa do nej pustila. A... rovnako ako on mi netrvalo dlho prečítať 327 veľkých strán.
Erebos je naozaj kniha, z ktorej som nevedela odtrhnúť oči. Od začiatku som mala pocit, akoby som s ňou bola spojená. Vrátila som sa do čias, keď som aj ja hrala PCG. A vážne som si knihu zamilovala. Ale nemyslite si, že kniha je iba pre milovníkov PCG. Určite vás nadchne rovnako ako mňa.
„Odmena vás neminie.“
Bola som hrozne zvedavá kto je kto - BloodWork, Sapujapu, Xohoo, Tyrania, Lelant... A neviem kto ešte! Ale naozaj som bola hrozne zvedavá. A keď sa na konci dozvedali, že kto je kto, tak to bolo fantastické. No prekvapil ma BloodWork. Tak to som naozaj nečakala.
 Musím sa priznať, že Adrianova zvedavosť mi od začiatku vôbec nepripadala dôležitá. Ale nejdem prezrádzať dej.
Zbožňujem tú knihu. Vážne. Veľmi dobre sa do nej začíta a všetko je krásne opísané - nie prehnane, nie málo. 
„Prosím... prosím, nesmie zomrieť!“
Mám však pocit, že v posledných dňoch mi v knihách neustále niekto zomiera. Aj keď teraz som už nerevala ako pri Zasvätenej. Ale rozhodne mi trochu do plaču bolo. 
Takže vám všetkým vrelo odporúčam túto knihu. Naozaj... Triler, pri ktorom vám krv tuhne v žilách... Výstižné. Ale ja by som k tomu ešte niečo dodala: Príbeh, pri ktorom realita a fikcia nehrajú žiadnu rolu.
 Prajem príjemné čítanie!

Môj názor na...
...obálku: Hm... Dobre, že nebola tvrdá. To áno! Ale to oko mohli byť žlté - aby to malo trochu spojitosť s tým poslom. Farba sa mi pozdávala, ale ten obal bol naozaj trochu nudný.
...tému: myslím, že k tej som sa už vyjadrila dostatočne.
...štýl písania: a k nemu tiež.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára