piatok 26. apríla 2013

Predurčenie - Marja Holecyová (Mariotovi dediči 1#)

Jeden deň...
Jedno stretnutie...
Jeden rozhovor...
Jeden drzý synovec...

Mija je obyčajné dievča z Nitry. A práve v jeden deň sa všetko zmení. Ako sa mohli všetko zmeniť? A prečo jej nikto pred tým nepovedal, kto v skutočnosti je? Mija sa ocitá v nebezpečenstve, ale aj tak bojuje. Trpezlivo znáša ťarchu nových vecí, ktoré nechápe a ťarchu jej synovca - Miseaga. Kúzla totiž existujú...

[Originálny názov: Snáď vidíte nie?]
Názov SVK: Predurčenie - Mariotovi dediči
Autor: SLOVENSKÁ SPISOVATEĽKA Marja Holecyová
Rok vydania: 2010
Strany: 350 strán najúžasnejšej slovenskej knihy, akú som čítala
Vydavateľstvo: Fragment (to je jasné!)
Séria: Mariotovi dediči 1#

 Čo by ste mali vedieť:
Žáner: fantasy/romantika/záhadné
Pokračovanie: je to tetralógia
Film: nie

Kniha v mojich očiach:

Ou-ou-ou-ou. Čo mám o knihe povedať? No, za prvé ma dosť prekvapilo to, že Marja je slovenská spisovateľka. Vždy som si myslela, že slovenskí spisovatelia viac píšu real a nie fantasy. Ale táto kniha ma prekvapila. Ani neviem, prečo som si tú knihu kúpila - bolo to už dávno - ale viem, že som rozhodne neurobila chybu.
"No a toto je Miseag, tvoj synovec..."
V knihe nechýbalo nič. Bola humorná, originálna a... romantická. A rovnako aj záhadná - čo sa veľmi neobjavuje. Nedokážete predvídať, čo sa bude v budúcej časti diať. Ja vážne neviem, čo ku knihe povedať. Azda len to, že je to jedna z najúžasnejších kníh, aké som čítala.
"Som tvoja teta!"

Môj názor na...
...obálku: no, nie je príliš zaujímavá, ale nie je ani zlá.
...tému: úžasn!
...štýl písania: no comment.


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára