piatok 12. apríla 2013

Nadpozemská - Cynthia Handová

Clara má v sebe anjelskú krv. Preto sa jej 6. novembra prvý krát ukáže vízia, ktorá jej dá jasne najavo kde má byť. Clara celá vzrušená z toho, že sa z nej stáva ochranca sa so svojou rodinou vydáva do Wyomingu chystajúc sa na náročnú úlohu. Najprv si však musí zvyknúť na okolie a odhaliť kedy sa daná vízia konečne splní. Christian sa prejaví ako celkom milý chlapec, až do chvíle, kým nestretne Tuckera - na prvý pohľad totálneho debila, ktorý sa nedá zniesť. Lenže ako čas plynie...
Názor Richelle Mead: "Úplne zaujatá... Pri nadpozemskej som ležala v noci v posteli a premýšľala, čo sa bude diať ďalej." (preklad cca, angličtinárka nie som!)

Originálny názov: Unearthly
Spisovateľka: Cynthia Handová (vidieť na obale)
Rok vydania: 2011 (SVK 2012)
Prekladateľ: Katarína Slivková
Vydavateľstvo: CooBoo (to som do teraz ani nespozorovala a ani som nevedela, že existuje - čo všetko sa nedozviem?)

Kniha v mojich očiach:
Príbeh sa čítal dobre, aj keď na začiatku som bola trochu zmätená, pretože som v podstate vôbec nevedela, o čo sa jedná. Ale časom sa to vysvetlilo. Z Tuckera som bola tiež chvíľu dosť... popletená (no čo? Rada čítam romantiku, rada píšem, rada pozerám - ale nikdy sa z nej nevyznám). Ale inak to bola fantastická kniha. Málokedy sa mi stane, že by som od začiatku knihu iba prevracala a po čase som ju doslova hltala. Ale ako sa ukázalo, kniha bola napínavá. Vždy som si povedala, že na konci kapitoly musím skončiť a nakoniec som dočítala celú knihu za dva dni (nie, nie je to rekord - bibliofil ako ja sa časom naučí rýchlo čítať a vnímať dej). Neviem sa dočkať na ďalšiu časť Zasvätenú (musím si ju niekde zohnať, všimla som si, že už je vydaná).
Pri tej časti, kde sa Clara nevedela rozhodnúť či ísť za Christianom alebo za Tuckerom som si ohrýzla všetky prsty a pri tom doslova kričala: "TUCKER!"

Moja obľúbená postava od začiatku bola Christian a Tuckera som nenávidela. Ale časom? No, Tucker môj milovaný... :D
Christian - sexy a tajomný. Presne ten typ, ktorý sa mi páči.
Tucker - rodeo chalan, ktorý vyjadruje pocity tým, že si robí srandu. Ale hovorí sa predsa, že nenávisť nemá od lásky ďaleko. A tá prezývka "Mrkva"... Tak za tú som ho takmer priškrtila, ale všimla som si, že som sa sama červenala, akoby som ja bola Clarou. No a keď ju vtedy pozval do tanca, keď tam bola Wendy, tak som si to čítala asi päť krát za sebou a smiala sa.
Clara - no, hrozne nevypočítavá. Podľa mňa bola celkom úžasná, ale tie mrkvové vlasy... Haha! Nechcem si to ani len predstaviť.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára